/

/

La candidatura de ‘Trias per Barcelona’ planteja una campanya en positiu per fer arribar el canvi a tota la ciutat i recuperar l’esperança

La candidatura de ‘Trias per Barcelona’ planteja una campanya en positiu per fer arribar el canvi a tota la ciutat i recuperar l’esperança

Jordi Martí Galbis, regidor, cap de campanya i candidat número 3, explica que “plantegem un canvi possible, lligat a les característiques de Xavier Trias, un candidat que coneix la ciutat, és empàtic i estimat, fins i tot pels seus adversaris”

 

Jordi Martí Galbis, regidor, cap de campanya i candidat número 3 de la llista que encapçala l’alcalde Xavier Trias, ha donat detalls de la campanya electoral de la candidatura ‘Trias per Barcelona’ a les eleccions del pròxim 28 de maig.

 

Martí Galbis ha avançat els cartells electorals i l’estructura i organització de la campanya. “És una campanya important per tothom, per la ciutat, són unes eleccions pel canvi que esperen molts ciutadans de Barcelona, i també  de molts dels que venen a la ciutat. A aquesta necessitat del canvi hi volem donar una resposta de manera clara, amb una persona que ha estat alcalde, que coneix la ciutat, és empàtic i estimat, fins i tot pels seus adversaris”.

 

“Aquesta necessitat del canvi casa amb les propostes programàtiques”, ha exposat Martí que ha afegit que “no plantegem un canvi impossible, sabem com fer-lo, és en positiu i lligat a les característiques de Xavier Trias. Hi ha  motius de crítica i controvèrsia, però volem que sigui positiva, fugint de l’enfrontament a que ens ha portat Colau i el seu govern. La gent vol solucions i també esperança en el futur”,

 

Marti ha explicat que hi haurà quatre cartells sobre una mateixa base per projectar el candidat: ‘Fem-ho junts’, “sense divisions”; ‘Fer-ho per a tothom’, “l’objectiu és el 100% de la població, un objectiu universal sense sectarismes, la marca de la casa de la candidatura de Colau”; i ‘Fem-ho bé’, “perquè parlem de Barcelona de la capital dels barcelonins, dels que venen a treballar, a fer turisme, a estudiar”.  

 

Sobre l’espot electoral que es projectarà per televisió ha explicat que “és molt directe i apel·la a la necessitat de fer les coses tots junts, amb consensos amplis, en positiu. És un canvi per millorar”. També ha explicat que el programa, dividit en dies parts, una per sectors i l’altra que recull propostes, en total 1400, pels 73 barris dels 10 districtes de la ciutat: “és molt complet i treballat amb molta gent, executable des del govern. És un programa 100% factible i executables”.

 

El director de campanya ha explicat que des del 22 de març la candidatura de ‘Trias per Barcelona’ ha fet més de 400 actes i accions, i està previst fer-ne 276 més en campanya estricta; en total, uns 700 actes.

 

Els 15 dies de campanya, que començarà oficialment divendres a les 00:00h i que s’obrirà amb un acte al Mercat dels Encants, s’organitzaran en un acte sectorial al matí i un acte territorial, en format míting, a la tarda, arribant als deu districtes de la ciutat.

 

 

 

Barcelona, 10 de maig de  2023

ÚLTIMES NOTÍCIES

Amb la UNED a Barcelona reforcem el compromís per promocionar l’accés a l’educació superior, especialment a Nou Barris

Acordem amb el govern Collboni elaborar un informe tècnic sobre l’impacte de la reducció de la jornada laboral en el teixit econòmic de Barcelona

Acordem amb el govern activar un servei específic a través de l’Oficina de Consum per atendre les reclamacions dels afectats per l’apagada del 28 d’abril

A Sarrià-Sant Gervasi forcem la regidora executiva Gay a exercir les seves funcions i a presidir tots els consells de barri del districte

NOTICIES RELACIONADES

Desplaça cap amunt