Jordi Martí Galbis, regidor, cap de campanya i candidat número 3, explica que “plantegem un canvi possible, lligat a les característiques de Xavier Trias, un candidat que coneix la ciutat, és empàtic i estimat, fins i tot pels seus adversaris”
Jordi Martí Galbis, regidor, cap de campanya i candidat número 3 de la llista que encapçala l’alcalde Xavier Trias, ha donat detalls de la campanya electoral de la candidatura ‘Trias per Barcelona’ a les eleccions del pròxim 28 de maig.
Martí Galbis ha avançat els cartells electorals i l’estructura i organització de la campanya. “És una campanya important per tothom, per la ciutat, són unes eleccions pel canvi que esperen molts ciutadans de Barcelona, i també de molts dels que venen a la ciutat. A aquesta necessitat del canvi hi volem donar una resposta de manera clara, amb una persona que ha estat alcalde, que coneix la ciutat, és empàtic i estimat, fins i tot pels seus adversaris”.
“Aquesta necessitat del canvi casa amb les propostes programàtiques”, ha exposat Martí que ha afegit que “no plantegem un canvi impossible, sabem com fer-lo, és en positiu i lligat a les característiques de Xavier Trias. Hi ha motius de crítica i controvèrsia, però volem que sigui positiva, fugint de l’enfrontament a que ens ha portat Colau i el seu govern. La gent vol solucions i també esperança en el futur”,
Marti ha explicat que hi haurà quatre cartells sobre una mateixa base per projectar el candidat: ‘Fem-ho junts’, “sense divisions”; ‘Fer-ho per a tothom’, “l’objectiu és el 100% de la població, un objectiu universal sense sectarismes, la marca de la casa de la candidatura de Colau”; i ‘Fem-ho bé’, “perquè parlem de Barcelona de la capital dels barcelonins, dels que venen a treballar, a fer turisme, a estudiar”.
Sobre l’espot electoral que es projectarà per televisió ha explicat que “és molt directe i apel·la a la necessitat de fer les coses tots junts, amb consensos amplis, en positiu. És un canvi per millorar”. També ha explicat que el programa, dividit en dies parts, una per sectors i l’altra que recull propostes, en total 1400, pels 73 barris dels 10 districtes de la ciutat: “és molt complet i treballat amb molta gent, executable des del govern. És un programa 100% factible i executables”.
El director de campanya ha explicat que des del 22 de març la candidatura de ‘Trias per Barcelona’ ha fet més de 400 actes i accions, i està previst fer-ne 276 més en campanya estricta; en total, uns 700 actes.
Els 15 dies de campanya, que començarà oficialment divendres a les 00:00h i que s’obrirà amb un acte al Mercat dels Encants, s’organitzaran en un acte sectorial al matí i un acte territorial, en format míting, a la tarda, arribant als deu districtes de la ciutat.
Barcelona, 10 de maig de 2023